Z nauką jest jak z wiosłowa­niem pod prąd. Sko­ro tyl­ko zap­rzes­ta­niesz pra­cy, za­raz spycha cię do tyłu.

Aktualności

21 czerwca 2018 20:51 | Aktualności

Wycieczka do Kotliny Kłodzkiej

W dniach od 18 do 20 czerwca 2018 r. liczna grupa uczniów (45) z naszej szkoły przebywała na wycieczce w Kotlinie Kłodzkiej.  Były to 3 dni wypełnione zwiedzaniem, podziwianiem, zdobywaniem, poznawaniem i integracją.

Pierwszego dnia odwiedziliśmy Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju oraz poznawaliśmy pijalnię wód Polanicy Zdrój. Posileni pysznym i pożywnym śniadaniem drugiego dnia ruszyliśmy na zdobywanie Szczelińca, gdzie sprzyjała nam słoneczna pogoda, a później udaliśmy się do Kłodzka na jego poznawanie i podziwianie zabytkowego Kościoła Najświętszej Marii Panny, Rynku i okolic Kłodzka. Następnie zdobyliśmy całą Twierdzę Kłodzko: najpierw Korytarze Kontrminowe, czyli podziemną trasą turystyczną, a następnie samą Twierdzę. Ostatniego dnia po śniadaniu musieliśmy się rozstać z naszą bazą noclegową, czyli Ośrodkiem Wypoczynkowym „Pod Skałką” w Szczytnej. Po drodze zatrzymaliśmy się przy polsko – czeskiej granicy w Czermnej aby zwiedzić Kaplicę Czaszek z okolicznym cmentarzem i Kościołem. Później Kudowa Zdrój ze swoją pijalnią wód i Parkiem Zdrojowym pełnym palm. Przed nami była jeszcze jedna atrakcja: zwiedzanie i zdobywanie Kopalni Złota w Złotym Stoku.

O atrakcjach można by jeszcze długo opowiadać i pisać, musieliśmy jednak wrócić do szkoły, bo…wakacje już na wszystkich  czekają. Pragniemy serdecznie i gorąco podziękować Panu Krzysztofowi Kominowi, Paniom Katarzynie Rekiel i Oldze Lisickiej, którzy całą wyprawę zorganizowali i się nami opiekowali oraz firmie WakacjeOK.

Z niecierpliwością czekamy na następną wycieczkę. Góry Stołowe zdobyte!